Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Gadacz Tadeusz (1955- )
(2)
Biliński Witold
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mazuchowska Beata
(1)
Piłacik Joanna
(1)
Stępień-Andrzejewska Joanna
(1)
Wiatr Michał
(1)
Śnieżek Ewa
(1)
Żurawska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Postawy
(2)
Cnota (filozofia)
(1)
Etyka
(1)
Filozofia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Rachunkowość
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Esej
(2)
Cytaty
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia na stronach 451-460.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42842 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 423-438. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Delivering knock your socks off service.
Indeks.
Najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce Czytelnik dowie się jak oczarować klientów jakością obsługi, kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42381, 42379, 42380 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42429, 42430 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej