Sorting
Source
Księgozbiór
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Author
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Housel Morgan
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Psychologia biznesu
(2)
Bogactwo
(1)
Chciwość
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Finanse osobiste
(1)
Industrializacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Pieniądz
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Szczęście
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie turkusowe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
3 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44614 (1 egz.)
Book
In basket
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie III turkusowe. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2024. - 624 strony, [2] strony tablic : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
W obrębie wydania nakłady z różnymi numerami ISBN. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami. W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2024.
Bibliografia, netografia na stronach 613-618. Indeks.
"Doktryna jakości" Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie. Andrzej J. Blikle wychodzi z założenia, że nie może być mowy o skutecznym zarządzaniu bez położenia nacisku na jakość produktu i usługi, jakie się proponuje klientowi. Co więcej, nie ma mowy o wysokiej jakości bez dobrych, równorzędnych relacji w pracy. Stąd w kolejnym wydaniu swojej książki tak silny nacisk kładzie na zarządzanie turkusowe, czyli swego rodzaju partnerską demokrację - wolność, zaufanie, partnerstwo i współpracę wewnątrz organizacji. "Połączenie doświadczeń praktycznych z wiedzą teoretyczną dało rezultat, który może satysfakcjonować zarówno praktyków, jak i teoretyków, a także wszystkich, którzy chcą poznać tajniki skutecznego, efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem czy też pogłębiać wiedzę na ten temat. Autor w atrakcyjnej, przystępnej formie narracyjnej kompleksowo przedstawia zawiłości zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując na źródła sukcesu, ale i na przyczyny, podłoże porażek. Przedstawia przy tym te kwestie w ujęciu interdyscyplinarnym, co sprzyja wnikliwości wywodów i pogłębionym refleksjom." Elżbieta Mączyńska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, fragment recenzji "Gospodarka nadmiaru versus doktryna jakości"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45162 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44597 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again