Sorting
Source
Księgozbiór
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Author
Aronica Lou (1958- )
(2)
Robinson Ken (1950-2020)
(2)
Stern Arno (1927- )
(2)
Baj Aleksander
(1)
Gorecka-Kalita Joanna
(1)
Lindbergh Peter
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Zdolności
(3)
Edukacja artystyczna
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Rysunki
(2)
Szczęście
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Dzieci
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika artystyczna
(1)
Przyjemność
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rysowanie
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Symbole
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Uczucia
(1)
Zainteresowania
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Subject: place
Francja
(1)
Genre/Form
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Indeks.
W książce Kreatywne szkoły Ken Robinson rozwija myśli zawarte w swojej słynnej prelekcji „Czy szkoły zabijają kreatywność” i prezentuje przełomowe, praktyczne rozwiązania dotyczące kluczowej kwestii dla współczesnych społeczeństw: transformacji szkół i systemów edukacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43048 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45063, 45064 (2 egz.)
Book
In basket
Powszechnie przyjmuje się, że dziecko poprzez rysowanie chce nam coś przekazać. Takie podejście sprawia, że rysuje ono to, czego oczekuje dorosły. W rzeczywistości jednak rysowanie powinno służyć wyłącznie zabawie dziecka i nie powinno podlegać żadnym osądom. Wtedy może wyrazić coś, dla czego nie znajduje innego środka wyrazu – w ten sposób powstaje „ślad”. Arno Stern od ponad sześćdziesięciu lat nieprzerwanie prowadzi w Paryżu pracownię malarską. W książce Odkrywanie śladu prezentuje wnioski płynące z analizy i obserwacji tysięcy dziecięcych rysunków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44240, 44239 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44241 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again