Stańczyk Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(153)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(117)
Evans Virginia
(111)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(75)
Szekspir William (1564-1616)
(67)
Stańczyk Piotr
(-)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(66)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(65)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(61)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(54)
Prus Bolesław (1847-1912)
(54)
Dickens Charles (1812-1870)
(50)
Bonk Krzysztof
(45)
Mazur Piotr (1970- )
(43)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(42)
Dooley Jenny
(41)
Szekspir William
(41)
Baścik-Kołek Dorota
(40)
Conrad Joseph (1857-1924)
(40)
Fidecki Wiesław
(40)
Wysokiński Mariusz
(40)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(39)
Sienkiewicz Zofia
(38)
Tołstoj Lew (1828-1910)
(38)
Wasylkowski Janusz (1933- )
(37)
Piwowarski Marcin
(36)
Gajek Józef
(35)
Sobieski Marian
(35)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(35)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(33)
Bejger Halina
(31)
Kozłowski Waldemar Antoni
(31)
Kuźniar Roman (1953- )
(31)
Wojnowski Jan (1936- )
(31)
Milton James
(30)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(30)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(30)
Szweykowski Zygmunt (1894-1978)
(30)
Wawryniuk Andrzej (1945- )
(30)
Fellner Andrzej (1955- )
(28)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(27)
Gardziński Zygmunt
(27)
Kurpisz Bolesław
(27)
Okoń Longin Jan (1927- )
(27)
Zając Józef
(27)
Lubaszewski Zbigniew (1963- )
(26)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(26)
Różewicz Tadeusz (1921-2014)
(26)
Brzózka Jolanta
(25)
Kaczorowski Bartłomiej (1960- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Markiewicz Henryk (1922- )
(25)
Rejman Krzysztof
(25)
Staff Leopold (1878-1957)
(25)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(25)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(24)
Soars John
(24)
Soars Liz
(24)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(24)
Zwahr Annette
(24)
Świć Antoni
(24)
Czuchryj Janusz
(23)
Dobrowolska Małgorzata
(23)
Elak Leszek
(23)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(23)
Konieczna Anna
(23)
Okoń Zbigniew Waldemar (1945- )
(23)
Bratny Roman (1921-2017)
(22)
Krysicki Włodzimierz (1905- )
(22)
Lem Stanisław (1921-2006)
(22)
Petkowicz Helena
(22)
Skoczylas Zbigniew
(22)
Łukasik Stanisława
(22)
Dobrowolska Hanna
(21)
Hołyst Brunon (1930- )
(21)
Le Fort Gertrud von (1876-1971)
(21)
Słowiński Przemysław
(21)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(21)
Bergengruen Werner (1892-1964)
(20)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(20)
Dobraczyński Jan (1910-1994)
(20)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(20)
Kołtun Krzysztof (1958- )
(20)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(20)
Simpson J
(20)
Weiner E
(20)
Balzac Honoré de (1799-1850)
(19)
Bishop Anne
(19)
Bossak Maciej
(19)
Dumas Alexandre (1802-1870 ; ojciec)
(19)
Gewert Marian
(19)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(19)
Hemingway Ernest (1899-1961)
(19)
Hugo Victor (1802-1885)
(19)
Kacprzak Lech
(19)
Mann Thomas (1875-1955)
(19)
Okoński Augustyn
(19)
Paszkiewicz Aneta
(19)
Patterson Robert
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Algorytmy
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Struktury danych
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 307-308. Indeks. - U góry okł.: Bez algorytmiki nie ma informatyki!. - U góry okł.: Bez algorytmiki nie ma informatyki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25113, 25114 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka przedstawia wyniki przedsięwzięcia badawczego, którego przedmiotem stały się znaczenia nadawane pracy oraz samookreślenia tożsamości podmiotów pracy. Kontrastywna fenomenografia uzupełniona Krytyczną Analizą Dyskursu pozwala określić ponadindywidualne sensy pracy, a także prześledzić przekształcenia się znaczeń pracy w cyklu życia. Badania osadzone są w paradygmacie krytycznym pedagogiki, a także inspirowane są rozwiązaniami przyjmowanymi w studiach kulturowych. Główny zamysł książki – do czego nawiązuje tytuł – polega na zbudowaniu dystansu względem tradycyjnej pedagogiki pracy, która redukuje funkcje szkoły do odpowiadania na zapotrzebowania rynku pracy. Zderzenie założeń paradygmatu konserwatywnego w pedagogice pracy ze znaczeniami nadawanymi pracy nie pozostawia wątpliwości, iż główny problem na styku człowiek-wychowanie-praca jest problemem demokratycznej kontroli nad gospodarką w ogóle, a miejscem pracy w szczególności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej