Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Aronica Lou (1958- )
(2)
Robinson Ken (1950-2020)
(2)
Stern Arno (1927- )
(2)
Baj Aleksander
(1)
Gorecka-Kalita Joanna
(1)
Lindbergh Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Zdolności
(3)
Edukacja artystyczna
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Rysunki
(2)
Szczęście
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Dzieci
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika artystyczna
(1)
Przyjemność
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rysowanie
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Symbole
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Uczucia
(1)
Zainteresowania
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
W książce Kreatywne szkoły Ken Robinson rozwija myśli zawarte w swojej słynnej prelekcji „Czy szkoły zabijają kreatywność” i prezentuje przełomowe, praktyczne rozwiązania dotyczące kluczowej kwestii dla współczesnych społeczeństw: transformacji szkół i systemów edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45063, 45064 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Powszechnie przyjmuje się, że dziecko poprzez rysowanie chce nam coś przekazać. Takie podejście sprawia, że rysuje ono to, czego oczekuje dorosły. W rzeczywistości jednak rysowanie powinno służyć wyłącznie zabawie dziecka i nie powinno podlegać żadnym osądom. Wtedy może wyrazić coś, dla czego nie znajduje innego środka wyrazu – w ten sposób powstaje „ślad”. Arno Stern od ponad sześćdziesięciu lat nieprzerwanie prowadzi w Paryżu pracownię malarską. W książce Odkrywanie śladu prezentuje wnioski płynące z analizy i obserwacji tysięcy dziecięcych rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44240, 44239 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44241 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej